پرستار كودك پرستار كودك

وبلاگ سوگند

هزينه خدمات مراقبتي پرستاري كودك در منزل

خدمات پرستاري و نگهداري از كودك(بچه)در منزل كرج

شركت خدمات پرستاري مهرگان نو ارائه دهنده خدمات نگهداري و پرستاري از كودك در كرج با سالها سابقه موفق و با برخورداري از پرسنلي مجرب و متهد در زمينه نگهداري از كوكان و بچه ها در منزل در كرج،دنياي كودكان دنياي عجيب، حساس و دلنشيني است. هر يك از ما تجربه ي زندگي و برخورد با يك كودك را داشته ايم، حال خواهر يا بردار كوچكترمان و يا فرزند خودمان. زندگي در دنياي بچه ها و ارتباط با آنها علاوه بر داشتن جذابيت و شيريني هاي خاص خودش، مشكلات و دردسرهايي هم دارد كه بيشتر مادران از اين موضوع به خوبي آگاه هستند.نگهداري از كودك در اكثر اوقات بيش از اينكه يك كار سرگرم كننده باشد، تبديل به يك وظيفه ي حساس مي شود كه نيازمند صبر، دلسوزي، اگاهي و آموزش است. چه بسا ديده ايم مادراني را كه به دليل سن كم و نداشتن تجربيات كافي در برخورد با فرزند خردسال خود دچار مشكل مي شوند و يا مادران و پدراني كه به دليل شغل خود و مشغله هاي كاري نمي توانند به صورت روزانه مدت زمان كافي را با بچه ها بگذرانند و نگهداري از كودكان خود را به بهترين شكل انجام دهند. در شرايطي ديگر امكان دارد كودك مبتلا به بيماري خاص و يا ناتواني هاي جسمي، حركتي يا ذهني باشد و به همين دليل مراقبت و نگهداري او سخت مي گردد. جداي از اينكه كودكان به محبت و توجه از جانب والدين و خواهر و برادر خود نياز دارند، اينكه پدر و مادر بتوانند به خوبي از آنها نگهداري كنند و تامين كننده ي نيازهاي سلامتي، رشد جسمي و فكري و آموزش و تعليم وي باشند، از اهميت زيادي برخوردار است. حال با توجه به زندگي هاي امروزي كه عمدتا با مشغله هاي كاري مواجه است، كمك گرفتن از يك پرستار بچه دور از ذهن نيست و خيلي از خانواده ها بنا به شرايط زندگي خود و همچنين نيازهاي كودك و سن و سال وي، به صورت تمام وقت يا پاره وقت  از اين خدمات استفاده مي كنند. البته بسيار توصيه شده است كه تا قبل از يك سالگي نگهداري از كودك توسط خود مادر انجام شود، تا كودك بتواند در اين سن كم و بسيار حساس، به ميزان كافي از مهر و محبت مادري بهره مند شود.

چه زماني به پرستار كودك نياز داريد ؟
ميدانيم نگران هستيد،تمام تلاشمان را براي برطرف كردن نگراني شما جهت نگهداري و مراقبت از كودك عزيزتان برطرف خواهيم كرد.

با خدمات پرستار كودك در منزل ما مي توانيد مطمئن باشيد مراقبت جامعي از كودكتان توسط پرستاران بسيار آموزش ديده كه از فيلتر هاي مختلفي زير نظر مديريت مجموعه ارائه خواهد شد. پرستاران ما خودشان مادر هستند. به همين علت در ارائه مراقبت از نوزادان تازه متولد شده و مراقبتهاي بعد از زايمان تجربه فراواني دارند. برخي از خدمات شركت ميعادگاه دنياي آرامش عبارتند از:

پرستاري از مادر ( پس از زايمان، اكثر مادران دچار افسردگي پس از زايمان مي شوند. حمايت احساسي ميتواند به مادر كمك كند كه بهبود يابد و از مادر بودنش لذت ببرد.مادر در اين زمان نياز به درك شدن بيشتري دارد. پرستاري بعد از عمل و پس از زايمان براي مادر براي بهبود كامل بسيار مهم است. بنابراين اگر شما به دنبال يك پرستار حرفه اي براي حمايت ازمادر هستيد ما همراهيتان ميكنيم تا بتوانيم نگراني مادر را جهت امورات منزل برطرف كنيم)
مراقبت از نوزاد ( نوزاد تازه متولد شده بسيار ظريف مي باشد و به مراقبت ويژه نياز دارد. براي كمك به مادر و پرستاري از كودك، مراقبين ما به طور خاص آموزش داده مي شوند)
با ما براي خدمات پرستار كودك در منزل همراه باشيد و از مادر بودن خود لذت ببريد.
پرستاران ما به طور كامل به ارائه مراقبت هاي ويژه  پس از زايمان به مادر و پرستاري از كودك تازه متولد شده كمك مي كنند.

هزينه خدمات مراقبتي پرستاري بچه در منزل


تعرفه هاي خدمات پرستاري در منزل ساليانه توسط شوراي عالي بيمه و خدمات درماني به مراكز خدمات مراقبتي و پرستاري ابلاغ مي شود. بايد به اين نكته توجه داشت كه شرايط خانواده ها و خدماتي كه مد نظر دارند بسيار متفاوت است و ميتواند بر هزينه پرداختي تاثيرگذار باشد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/20 ساعت: ۲۲ توسط:1sogand :